Przewodnik do sukcesu Yelp

Stawiaj klienta na pierwszym miejscu

Zapewnij świetne wrażenia

Yelp istnieje, aby pokazać osobiste doświadczenia klientów z lokalnymi firmami i zdecydowana większość osób piszących recenzje jest zadowolona i dzieli się pozytywnymi opiniami. Użytkownicy Yelp piszą pozytywne recenzje dużo częściej niż recenzje negatywne - większość recenzji otrzymuje cztery i pięć gwiazdek.

Nawiązuj kontakt z klientami

Negatywne recenzje mogą być szansą na zbudowanie zaufania i życzliwej interakcji z klientem. Pokaż Twoim klientom, że Ci na nich zależy, że ich słuchasz i konstruktywnie odpowiadaj na recenzje na Yelp.

Nie zaburzaj naturalnego przebiegu recenzji

  1. 1 Nie umieszczaj recenzji swojej firmy ani konkurencji - nasze wytyczne treści tego zabraniają.
  2. 2 Nie oferuj darmowych rzeczy, zniżek czy zapłaty w zamian za recenzje.
  3. 3 Nie nawiązuj współpracy z firmami zewnętrznymi oferującymi "poprawienie Twoich recenzji."
  4. 4 Nie proś nikogo o pisanie recenzji o Twojej firmie . Dotyczy to też przyjaciół, rodziny i oczywiście klientów.
  5. 5 Nie nakłaniaj (nie płać ani nie szantażuj), aby zmienić albo usunąć krytyczne recenzje.

Jakość treści jest podstawą dla społeczności Yelp

Zdecydowanie bardziej cenimy wysokiej jakości recenzje niż dużą ilość nieprzydatnych informacji. Nie rekomendujemy również każdej otrzymanej recenzji. Oto niektóre z podejmowanych przez nas kroków, aby pokazywać na Yelp najbardziej godne zaufania i przydatne recenzje.

Korzystaj z darmowych funkcji, aby czerpać jak najwięcej korzyści

Zarejestruj swoją firmę na Yelp

Zdobądź widoczny symbol, dzięki któremu będzie wiadomo, że jesteś częścią społeczności Yelp. Następnie dodaj fajne zdjęcia i opowiedz historię swojej firmy własnymi słowami. Obejrzyj filmik wprowadzający

Odpowiadaj na recenzje

Odpowiadaj konstruktywnie na ewentualną krytykę. Nasze badania pokazują, że odpowiednia odpowiedź na negatywną recenzję może poprawić wrażenia klienta i co za tym idzie całokształt odbioru firmy.

Spraw, aby odwiedzający stali się Twoimi stałymi klientami

Włącz Zapytaj o ofertę, Oferty przy zameldowaniu, czy Specjalne oferty Yelp, aby nawiązać kontakt z przyszłymi klientami i rozwijać firmę.

Spraw, aby potencjalni klienci mogli z łatwością znaleźć Twoją firmę

Zweryfikuj adres, lokalizację na mapie, numer telefonu i adres strony internetowej. Upewnij się, że Twoja firma ma przypisaną odpowiednią kategorię.

Wyświetl zatwierdzone logo Yelp

Poproś o darmową naklejkę Yelp, pochwal się uzyskanym tytułem People Love Us On Yelp do przyklejenia na oknie oraz umieść swoją ulubioną recenzję na stronie i w mediach społecznościowych.

Zgłoś nadużycie treści

Oflaguj recenzje, które uważasz, że naruszają Wytyczne treści Yelp, a nasz zespół się tym zajmie.


Pamiętaj, że kluczem do sukcesu na Yelp jest skupienie się na klientach.