Yelp istnieje, aby pokazać osobiste doświadczenia klientów z lokalnymi firmami i zdecydowana większość osób piszących recenzje jest zadowolona i dzieli się pozytywnymi opiniami. Użytkownicy Yelp piszą pozytywne recenzje dużo częściej niż recenzje negatywne - większość recenzji otrzymuje cztery i pięć gwiazdek.
Negatywne recenzje mogą być szansą na zbudowanie zaufania i życzliwej interakcji z klientem. Pokaż Twoim klientom, że Ci na nich zależy, że ich słuchasz i konstruktywnie odpowiadaj na recenzje na Yelp.
Zdecydowanie bardziej cenimy wysokiej jakości recenzje niż dużą ilość nieprzydatnych informacji. Nie rekomendujemy również każdej otrzymanej recenzji. Oto niektóre z podejmowanych przez nas kroków, aby pokazywać na Yelp najbardziej godne zaufania i przydatne recenzje.
Zdobądź widoczny symbol, dzięki któremu będzie wiadomo, że jesteś częścią społeczności Yelp. Następnie dodaj fajne zdjęcia i opowiedz historię swojej firmy własnymi słowami. Obejrzyj filmik wprowadzający
Odpowiadaj konstruktywnie na ewentualną krytykę. Nasze badania pokazują, że odpowiednia odpowiedź na negatywną recenzję może poprawić wrażenia klienta i co za tym idzie całokształt odbioru firmy.
Włącz Zapytaj o ofertę, Oferty przy zameldowaniu, czy Specjalne oferty Yelp, aby nawiązać kontakt z przyszłymi klientami i rozwijać firmę.
Zweryfikuj adres, lokalizację na mapie, numer telefonu i adres strony internetowej. Upewnij się, że Twoja firma ma przypisaną odpowiednią kategorię.
Poproś o darmową naklejkę Yelp, pochwal się uzyskanym tytułem People Love Us On Yelp do przyklejenia na oknie oraz umieść swoją ulubioną recenzję na stronie i w mediach społecznościowych.
Oflaguj recenzje, które uważasz, że naruszają Wytyczne treści Yelp, a nasz zespół się tym zajmie.